5

Helg helg, äntligen helg! Så sjukt underbart.. Även fast jag egentligen haft en slapp vecka så har den varit jobbig. Mitt humör har varit okontrollerat och jag har deppat över många saker. Jag vet inte vad det beror på men en sak är säker, jag känner mig annorlunda och konstig. Suck. Hoppas att det försvinner.

Men nu är det i alla fall fredag och helg! Jag har precis tagit en varm dusch, vilket var otroligt skönt. Nu myser jag mest.. Och senare ikväll ska vi nog titta på Gladiator. Mamma köpte den häromdagen och jag tycker väldigt mycket om den filmen måste jag säga, trots att den är väldigt hemsk.





But I was stuck in the middle.. Lalalala. Salem är så så så bra.
Mika, sådan lycka.. We are not what you think we are... WE ARE GOLDEN!


Kommentarer
Postat av: Linnea Bjervås

MIKA ÄR BÄST! ;D

2010-03-23 @ 19:45:16
URL: http://lillaliinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0