2

Varför orkar jag aldrig plugga på helgerna? Jag känner mig jämt så seg och orkar inte ens öppna böckerna. Usch. Sånt är så jobbigt. I really hate laziness.

Jag tycker i alla fall att det var synd att inte Salem Al Fakir vann igår. Han är ju såå sjukt musikalisk, söt (det menar jag verkligen.. så som han ler emot publiken asså, you're melting away) och bäst. Hans låt var bäst också. Tråkigt som sagt att han inte vann, vilket Anna gjorde istället. Jag tycker att hennes låt är fin men den kommer inte platsa bra i ESC. Men grattis till henne.

Just nu känner jag ångest för att jag måste plugga (jag måste verkligen förbättra mina betyg nu in i det sista som är kvar på terminen). Urk.

Just det, för några inlägg sedan såg ni att jag lade ut Eclipse trailern. Det var nämligen så att jag hittade den på en blogg och jag bara "woooooow". Inte visst jag att det blir en till twilightpremiär så snart.. så jag blev super duper super (igen) glad för det. Den kommer ut den 30 juni. Det är bara månader dit.. Hihi!!! Hoppas den är bättre än New Moon.

Nu går jag och gör någonting vettigt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0