10



Kl. 11 vaknade jag ungefär. Skumt eftersom jag brukar vara morgonspigg. Men den här veckan har varit rätt tuff även fast vi inte haft mycket på schemat känner jag mig rätt slutkörd faktiskt. Jag vet ännu inte vad det beror på. Kanske tänker jag alldeles för mycket på allt som kretsar runt omkring mig. Så kan det mycket väl vara. Jag måste sluta med det. Ni vet, om man tänker för mycket på tuffa och jobbiga saker kan det resultera i att man mår väldigt dåligt till slut.

Konserten i torsdags var i alla fall väldigt bra. Visserligen var det inte bara Debussy. Det var typ ett kort stycke som symfoniorkestern spelade som var skrivet av honom. Haha! Det var i alla fall skrivet för harpa och stråkar, väldigt fint. 

Nu ska jag klä på mig lite, kanske titta på någon fin film och sen städa mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0