Sommarlovet börjar imorgon

Hej alla glada människor som längtar efter sommarlov. Det är ju bara en dag kvar för Norrköpings borna tills de får sitt. Vad galet, känner jag! Allting har ju gått så sjukt fort. Jag fattar ingenting! Nyss började jag ettan. Jag minns så väl när jag stod utanför skolgården med några från min förra klass och väntade på att uppropet skulle börja. Jag minns också alla dessa presentationer vi hade för varandra. Jag minns så otroligt mycket, det har hänt så mycket men jag kan ändå inte fatta att det är sommarlov imorgon, att jag går ut ettan imorgon. Jag menar, det är ju helt sjukt!! Känner ni med så, ni som är i samma sits som mig?

Idag har det också varit en liten ledsam dag. Treorna bjöd på sig själva väldigt mycket. De imiterade och skämtade om elever och lärare. Det var jätte kul att se. Man skrattade nästan tills man kissade på sig. Haha. Det roligaste var nog när Olle i trean försökte (och lyckades väldigt väl) att härma Adam i min klass. Adam som under detta år, rent ut sagt, "misshandlat" gitarren i elevrummet. Haha!

Treorna visade också ett bildspel från alla tre år de gått på Kristina skolan. Det var rörande kan jag medge. När Fix you - Coldplay spelades höll jag på att gråta eftersom treorna själv sjöng den på sitt musikprojekt med SON i februari, och det var verkligen jätte fint. När Miri höll sitt tal började jag definitivt gråta. Tårarna bara rann och rann. Det var verkligen ledsamt, och sorgligare blev det i kram ringen efteråt.

Åååååååååååhhh, vad jag kommer sakna våra underbara treor. De som nollade och välkomnade oss in till Kristina skolan. Hoppas bara nu på att de får en fin student och en underbar och spännande framtid!



Nu till en helt annan sak; fick reda på betygen idag i svenska, engelska och spanska. Fick VG i allihop, och jag känner mig väldigt nöjd. Det har varit ett väldigt tufft år och jag har kämpat som en dåre, och jag är verkligen inte ett MVG-barn (vilket jag nämnt tidigare), så VG räcker väldigt bra för mig. Bra jobbat, Victoria!

Kommentarer
Postat av: Lena

VG är jättebra! Fortsätt kämpa på i tvåan! :)

Sanningen är det att det är enklare att ställa om sig än man tror. Jag tror att ni en dag kommer att bli superbra treor och jag kommer försöka hälsa på så ofta jag kan :)

Lycka till i framtiden!

/Lena

2010-06-11 @ 20:26:16
URL: http://jordgubbslena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0