Lite tankar om det kungliga bröllopet

Tittade nyss på Daniel Westlings tal till kronprinsessan Victoria på deras bröllop och jag måste medge att jag blev helt tagen. Sådana vackra och fina ord. Vilken underbar och mogen man han verkar vara. Han verkar verkligen vara en man som tar sitt förnuft till fånga, och jag tror att han kommer stötta kronprinsessan Victoria jätte bra i hennes beslut. Tror inte ni också det?

Det kungliga bröllopet är ett jätte hett ämne just nu i bloggvärlden och därför känner jag att jag vill skriva lite. Jag älskade det verkligen. Jag älskade stämningen, hur de såg ut (Victorias klänning var helt makalöst vacker), hur de tittade kärleksfullt på varandra under vigseln men framför allt den utstrålningen de båda hade. Man såg verkligen kärleken i deras ögon, ingenting annat. Jag lovar att det är ren kärlek emellan dem. Och jag kan inte fatta varför en del kritiserar deras val om att gifta sig. Det var mer än rätt att de fick gifta sig nu, tycker jag!

Så, nu har jag skrivit lite om det. Annars har jag faktiskt hållit på och redigerat min lillebrors blogg idag vilket var jätte skoj. För en gångs skull slapp jag greja med min. Hehe. Trodde föresten att han aldrig skulle börja blogga, men jag antar att jag hade fel. Men check out hans blogg. He's very very cute.

Pussen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0