Dötrist väder

Hejsan. Jag sitter vaken med ugglan mitt i natten. Men jag antar att det kommer vara mycket så framöver eftersom det är sommarlov nu. Upplevde min första dag idag. Måste säga att den inte var så speciell. Vädret har verkligen varit dötrist vilket har gjort mig deprimerad, och därför har jag  bara varit inne och slappat lite med småbrorsorna. Det är också så att jag kommer hamna i den sitsen att vara barnvakt när mamma och pappa jobbar nu... och när det är pissväder ute så gör det faktiskt inte. Men givetvis hoppas jag på att solen ska komma fram lite också. Man blir så oerhört trött på att sitta inne hela tiden på grund av vädret. 

Aja, ska inte grubbla mer på det för jag ska sova istället. Sova och drömma om att det ska vara fint väder imorgon. Det är ju sagt så att drömmar kan slå in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0