Underbart väder

Det är nästan helt omöjligt att sitta inne när det cirkus 20+ ute och strålande sol. Därför har jag inte skrivit någonting här. Haha. Jag har faktiskt ett liv och i morse åt jag frukost utomhus samtidigt som jag solade lite. Tror också att jag fick lite färg på ryggen. Hih, yes! Jag har nämligen väldigt svårt för att sola annars... Jag tycker att det är så tråkigt att bara ligga stilla. Jag har myror i rumpan kan man säga.

Nyss var jag ute och rensade ogräs i en timma. Alltid lika roligt (not). Hehe. Sitter mest här och tycker synd om min bror just nu, Matthias. Han trampade nämligen på en spik som gick rätt djupt in i foten, så han började blöda jätte mycket. Aj aj aj, han måste ha jätte ont. Hoppas verkligen på att han blir bättre.

Ha en fortsatt fin dag! Sitt inte inne vid datorn eller TV:n för mycket nu, utan gå ut en stund på en promenad eller varför inte en cykeltur? Det gjorde jag förut och det var jätte mysigt. Hoppas ni får det trevligt i alla fall.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0