Thank God for this weather, I say!

Idag har jag fått brunare mage, ben och rygg. Det känns väldig bra det. Vädret är så fantastiskt som det kan bli. Kan det bli varmare liksom? Haha! 



Looken idag. När håret är fett och jag inte orka duscha på dagen sätter jag upp det i en boll (eller knorr som jag också brukar säga... haha).. Smart va? Annars har jag på mig en gammal och fin T-shirt mamma hade på sig när hon var ung. Lite somrigt så där!

Antar att jag ska ut i solen snart igen och läsa lite mer Eclipse. Mmmmmh, jag älskar verkligen Twilight. Hihi.

Men ha det underbart allihop. Njut av solen. Det är en perfekt dag för de som vill ha lite färg på kroppen. Thank God for this weather, I say! 

Pussen.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du passar i knut :)

2010-06-23 @ 20:42:35
URL: http://stinaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0