Sommarlov

Det var skolavslutning idag. En liten dyster, känslosam och konstig en. Känner mig faktiskt kluven. Jag vet inte hur jag känner ens. Kommer sakna treorna så mycket. Jätte mycket kommer jag sakna dem och det hjälper inte att titta på gamla bilder för de får mig ändå bara att gråta. Det hjälper heller inte att minnas, då vill jag bara gå tillbaka till det som varit. Men jag antar att man får önska de all lycka i framtiden och sedan se positivt på det som kommer i höst, och att det givetvis är sommarlov, eller hur? Det är verkligen helt sjukt att det är sommarlov nu!

Hopp hopp. Snacka om att jag är lite tankspridd... Things are just going too fast! Men eftersom bara tankarna cirkulerar i min skalle ska jag försöka samla mig och få lite inspiration i alla fall. Jag skriver en ny novell igen. Eller det kanske inte är någon novell. Det kanske är en fin berättelse, men i alla fall, nu tänker jag skriva ner mina tankar.

Ha ett fint sommarlov allihop!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0