I heart jeans







Jeansen jag har på mig idag är minsann efterlängtade. Mamma kom in med dem igår till mitt rum och sa att de var nytvättade. Haha. Bara sisådär 7 månader sent? Sist jag använde dessa jeans var dagen jag började gymnasiet. Sen dess såg jag inte till dem något mer så jag har saknat de väldigt mycket förstår ni. Tur att man har en mamma som håller reda på vissa saker åt en alltså.

Jag älskar faktiskt jeans. Jeans i olika modeller. Just nu är jag inne på pösiga. Älskar när tjejer ser lite sk8iga ut. Det förmedlar en härlig attityd tycker jag. Till mina jeans har jag på mig en gammal tröja som mamma haft när hon var i min ålder (som ni märker snor jag allt från min mamma nu för tiden.. hehe). Tycker att den är mega cool. Det står dessutom jeans flera gånger om i olika färger och typsnitt på den. Passande eftersom jag älskar jeans :)

Innan jag slutar här vill jag bara tacka Ines en gång till för det hon har fixat här i min blogg. Jag är så sjukt tacksam. Tycker verkligen att min blogg är jätte fin nu. Det känns mycket roligare att blogga om man har en fin design som man är nöjd med. Tack igen. Du är en pärla!



Kommentarer
Postat av: Magnus Axelsson

Oj vad du kan skriva lilla gumman. Man blir riktigt stolt över att vara din pappa =)

2010-06-30 @ 15:17:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0