I don't like it this way

Usch. Att man ens kan få vara så här förkyld på sommarlovet. Det är inte okej. Känner mig nämligen nästan alldeles svimfärdig och jag är så varm att jag nästan kokar över, så känns det i alla fall. Dock säger min pappa att jag inte har feber... Hmmm, konstigt är det i alla fall.

Har nu tagit på mig mys-kläder. Tänker nog sätta på en bra film jag kan titta på eller någonting liknande. Känner nämligen bara för att slappa, ta det lugnt, inte göra något speciellt. Jag är så trött att jag skulle kunna somna bums tror jag, men det vill jag inte. Hehe! Hatar att vara sjuk (vem gör inte det?)
Hoppas att jag blir bättre imorgon. Ha det trevligt, kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0