Fjanterier

Jag minns den våren jag tog dig i handen, du släppte den inte, du vek inte undan. Utan du log och tryckte händerna mot din hud. Jag bet mig i läppen, tittade ner i marken. Jag vågade inte titta. Titta på dig. Du var så där vacker. Så där vacker som man egentligen inte fick vara. Du slog alla rekord. Varför såg jag bara ditt ansikte bredvid varenda kille jag gick förbi? Du var nog perfekt. Men för perfekt för mig. Därför tittade jag ner. 

Ibland känner man bara sån längtan efter att hitta honom. Jag undrar så var han finns. Var Prince Charming gömmer sig någonstans.

Tumblr_l4c2d0upek1qb9uyvo1_500_large

Tumblr_l4b24foe1e1qb5qdoo1_500_large

Bilder tagna från weheartit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0