Dålig dag?

Hela den här dagen har varit en ren skit dag. Hela mitt humör har varit som en fruktansvärd guppig och läskig berg- och dalbana. Jag har inte kunnat kontrollera mig själv, jag menar, jag brukar aldrig vara så här dum. Jag har verkligen varit jätte dum idag. Dum i huvudet. Usch. Tur i alla fall att man har fina vänner som kan få en på bättre tankar. Och förlåt igen för mitt humör, jag lovar att bättra mig!

Fick i alla fall tillbaka nationella proven i matte idag. S K I T, så känner jag just nu. Men jag ska åka hem snart och lugna ner mig lite grann.

Puss och kram.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Kom bara ihåg att du är så bra, på allting, och du sliter så hårt för att nå ditt du har nått! Och dessutom så kan ju inte matte nationella sänka ditt betyg, om du oroar dig för det! <3

2010-06-06 @ 16:40:20
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0