L'oreal's Double Extension Mascara

Hej! Jag är nu hemma efter att ha spenderat två dar borta hos mormor och morfars sommarställe. Tyvärr inga bilder. Kände inte för att fota när jag var där konstigt nog. Hehe! Annars, hur mår ni? Hoppas på bra för det mår jag.

Tänkte ta upp en sak som jag verkligen skulle vilja ha just nu...




Nämligen L'oreal's Double Extension Mascara. Har aldrig testat den förut men alla säger att den är grymt bra och att man får himla fina fransar av den och att den ger volym. Därför skulle jag vilja ha den. Jag tror den skulle sitta fint på mina fransar eftersom jag har rätt långa normalt. Det svåra med vanliga maskaror (tycker jag) är att det inte går att ta på tjockt lager för att det då ser för kletigt ut. Men med denna använder man ju två olika maskaror. En grund som är vit och sen den svarta vanliga. Alltså löser den kanske mitt problem.

Har ni testat den? I så fall, vad tyckte/tycker ni?

Pussen!



Kommentarer
Postat av: jennifer granelius

jag har den blå/guldiga. den är verkligen GRYMT BRA! :)

2010-07-10 @ 11:32:25
URL: http://pillowfighter.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Jag har använt den tror jag! Det blir tjockt av den! Det är säkert, men jag har för mig att det inte blev så himla jämna ögonfransar! Det finns ju även risken att det vita syns igenom! inte så snyggt precis. nu använder jag... ahh jag kommer inte på namnet.. falsey? tror att det är maybelline som gjort den, den är lila och tjock (förpackningen alltså!) och ska göra så att det ser ut som att du har lösögonfransar på dig! Om du applicerar den noggrant så blir det jätte fint! Det blir verkligen jämt, som om jag hade lösisar på mig! Hoppas att mitt babbel hjälper till! :) <3

2010-07-25 @ 10:29:25
URL: http://kajsalindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0