Olivia was here

Hej! Jag, mamma och Olivia kom hem igår från Uppsala och vi har haft det jättetrevligt. Trotts att man varit väldigt seg och trött har allting varit jättebra. Vi har gått på en massa underbara möten med härlig gudsnärvaro, träffat härliga människor, köpt fina grejer ifrån boktältet och ätit massor av mat emellan varven. Låter det inte skoj? Vi hade det i alla fall :)

Men nu har Olivia tyvärr åkt :/ Det är lite sorgligt eftersom vi hade tänkt gå på Eclipse men hann inte med det. Men aja, antar att jag får gå på den med någon annan (Alicia, vad säger du?) Haha. Men här har ni en massa bilder från de dagarna hon var här hemma hos mig (dock inte bilderna ifrån Uppsala):





Vi fick för oss att vara lite tjejiga första kvällen och la därför ansiktsmask och lyssnade på Salem och The Killers. Underbart



Här visade Olivia upp fel ansiktsmask (denna använde jag), hon använde jordgubb och jag aprikos



Spöket Laban



Vackert? Ohja..



En aning underhållande kan jag tycka, haha. Vi gjorde mycket mysigt när hon var här. Vi dansade mycket till Virgin Mary och njöt av Romeo and Juliet - The Killers. Annars myste vi bara och snackade om allt mellan himmel och jord. Olivia är en tjej jag verkligen delar mycket med. Kan snacka med henne om allt! Love you, cousin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0