Födelsedag med tårta

Hej allihop!! Idag har jag varit en duktig flicka som inte suttit någonting framför dumburken, vilket man också kan förstå eftersom min pappa faktiskt fyller år idag. Hela 45 år. Tänka sig! Haha. Han fick min arbetskraft i två (eller typ tre) timmar i present, så jag har skrapat bort gammal färg från en del av staketet runt om vårt hus och lagt på ny. Man såg verkligen ett bländande resultat. Dessutom var jag så närgången i mitt arbete att jag fick målarfärg i håret. Hehe. Inte kul alls. Verkligen inte! Men det är borta nu. Lacknafta fungerar faktiskt till hår också ;)

Förutom att arbeta har vi givetvis fått äta tårta och nyss grillade vi karéer. Mums mums, säger jag bara. 



Tårtan som mamma bakade. Jättegod. 



Ser det inte lite gott ut? :)

När jag ser på bilden ovan på tårtan blir jag hemskt sugen på att springa ut och ta mig en bit. Jag ska nog göra det nu. Haha. Småätaren Victoria.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0