Självklart

Nu börjar det bli så där sent igen. Usch. Klockan är lite drygt över halv ett och jag sitter här och löjlar mig framför Facebook. Jag har inget liv. Jag drömmer så mycket hela tiden om ditten och datten. Om sånt som är så omöjligt, sånt som inte någonsin kommer att fungera. Sen så lämnar alla tankar sår, sår som vill sätta sig djupt in i hjärtat. Men självklart måste man förhindra något sådant. Självklart ska man inte tänka dumma tankar. Men självklart ska man ändå drömma.

God natt.

Kommentarer
Postat av: Magnus Axelsson

men lilla gumman då, pappa älskar dig.....

2010-07-30 @ 10:42:47
Postat av: Stina

varför skulle det inte fungera? =)

2010-07-30 @ 12:24:19
URL: http://stinaaman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0