Östkusten

Är nu precis hemkommen efter en mild dag ute på östkusten. Jag, mamma, pappa och minstingen åkte till Arkösund vilket var jätte trevligt. Vi solade på klippor, åt mat och fikade och badade. Jätte mysigt faktiskt. Det var också skönt att inte solen stekte på för mycket. Det kan vara härligt med ljumma vindar också.

Just nu sitter lillebrorsan bredvid mig och tittar i någon leksakstidning. Jag har också en stor godispåse som väntar på att bli uppäten (heheh) och en film som jag gärna vill se. Vi köpte nämligen Alice i underlandet nyss och jag bara älskar den filmen. Såg den på bio för några månader sen. Dock kommer vi se den med svensk dubbning  ikväll (hatar verkligen när asbra filmer/TV-serier är dubbade till svenska), men antar att jag överlever. Hehe :)

Ha en trevlig fredagskväll. Nu ska vi sätta på filmen. Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0