Ny design tyvärr..

God eftermiddag allihopa! Jag hade det jättetrevligt igår inne i stan. Det var nice att träffa alla vänner. Har ju inte sett dem sen midsommar. Haft fullt upp så detta var mycket efterlängtat. Vi fick skjuts av pappa in till stan och utförde några ärenden innan vi blev skjutsade och avsläppta hos Dennis och Alicia. Och under kvällen bjöds det på mycket. Vi grillade och jag lyckades tigga till mig två korvar från Alicia (hahaha... jag är bäst.) Sen blev det även mycket snack innan vi tog bussen, sen tåget hem. Det lät som en rätt fin kväll, eller hur?

Som ni också kanske sett när ni klickat in här har jag gjort om designen helt. Det blev något konstigt med den förra.. :( och jag känner mig lite bitter för det. Ines hade ju gjort den så fint... Suck!! Men jag hoppas att denna designen kommer duga ett tag. Jag är seriöst trött på att jag ständigt gör om min blogg hela tiden. Det är inte kul att aldrig känna sig nöjd, men nu så tänker jag ha den här ett bra tag. Vad tycker ni? Headern är jätte tråkig, haha, det vet jag. Men har ingen fin bild som jag skulle vilja ha så den får också vara ett tag.. aja.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0