Myggorna igen...

Måste bara börja med: DET BLEV INGEN SÖMN I NATT!!! Jag låg och vände på mig hela natten men ingen sömn inte. Det var alldeles för varmt och myggorna gjorde mig rent ut galen. Hatar dem och jag vet att det är ett strångt ord men ändå. Myggor kan man hata. Det finns inget positivt med dem? Eller vad tycker ni? 

Min dag blev väldigt seg i alla fall till en början. Men jag piggnade till så småningom. Har hjälpt till lite och måla stugan till och från. Ni skulle se vilket resultat! Man kan se det redan nu och WOW :) hihi.

Now it's time for sleep again. Och jag flyttar ner till golvet för att få lite mer sömn i natt. Natti! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så lite så gullet :') har du hittat på iadg då?

kram

2010-07-06 @ 18:12:19
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0