Jobbtest

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och känsliga. Slutför vad de påbörjat. Extremt god människokännedom. Lyhörda för andras känslor. Strävar efter att leva upp till sina värderingar, som tenderar att vara omfattande och väl genomtänkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rätt. Oftare individualister än ledare eller underordnade andra.

Karriärer som skulle kunna passa dig:

Personalvetare, juristassistenter, lärare, läkare, tandläkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievägledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.


Resultatet av jobbtestet som jag precis gjorde! :) Vissa karriärer var väldigt intressanta, andra inte. Skulle aldrig i hela mitt liv kunna passa som läkare. Hahah. Men psykolog, skribent, studievägledare, marknadsförare, fotograf eller socialarbetare vore kanske nåt för mig! Haha. Gör testet här.


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Spanien i final !! Såg du matchen? :D

2010-07-07 @ 22:43:40
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Malin

Det här låter faktiskt som en väldigt ba beskrivning av dig :)

2010-07-11 @ 05:17:31
URL: http://thesleeplessbeauty.blogg.se/
Postat av: lovisa

jag fick att jag skulle passa på en bensinmack, har jag för mig hahaha...

2010-07-19 @ 02:19:21
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0