I natt sov jag i alla fall som en stock...





Hemmatjej. Haha! Men god morgon. Hoppas att det är bra med er (haha, känns som jag alltid börjar mina blogginlägg så :P) Jag har sovit någorlunda bra i jämförelse med nätterna jag tillbringade på Styrsö. Hah. Vi sov i en kyrka där det var apvarmt och inte fanns det gardiner som kunde stå emot ljuset en aning, så flera nätter i rad vaknade jag klockan fem på morgonen. Kul va? Men i natt sov jag i alla fall som en stock. Det var mysigt! :)

Har precis ätit frukost och tittat på film, så ska väl strax gå upp och städa i mitt rum som inte är så värst fint just nu... jag behöver också packa upp resväskan med alla kläder... mmm, snaaaaart. Men först tänkte jag faktiskt fixa så att jag kan mobilblogga. Vore inte det rätt coolt? Tänk om man gör nåt mysigt och vill dokumentera det direkt istället för att vänta tills man kommer hem? Om man vill det är det ju smart att mobilblogga liksom. Även om bilderna inte ger bra kvalité. Jag har verkligen en skitmobil, men strunt samma.

Vi ses nog under dagen. Kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0