Döda alla myggor åt mig, tack!

God natt. Eller, det är väl så man säger så här dags? Jag tror det i alla fall. Pappa tog med sig sin dator med trådlöst internetuppkoppling hit så jag tänkte uppdatera lite nu.

Vi har haft en jätte mysig dag tillsammans med lite släktingar. Det har varit mat, födelsedagssång med tårta och givetvis en hel del bad. Hur kan man inte bada när det är så här varmt liksom? Jag och brorsorna tog kvällsdopp förut. Vattnet var så otroligt varmt och skönt. Man kan ju vara i hur länge som helst. Jag kände att jag nästan aldrig ville gå upp men jag fick ge efter eftersom minstingen frös. Vad gör man inte som storasyster alltså? ;) Haha!

Nu ska jag sova. Hoppas verkligen att jag sover bättre i natt och att inga flugor eller myggor ska förstöra min sömn. Men man vet aldrig. De lurar i alla vrår... Men får la skita i dem. Det är viktigt att jag sover bra eftersom vi lär gå upp tidigt imorgon för att börja måla stugan. Att få sommarstugan målad är vår present till morfar faktiskt, så det är bara att göra. Men nu ska jag inte babbla på mer.

God natt. Döda alla myggor åt mig!

Kommentarer
Postat av: SANNA

SV: Ja! Får verkligen hoppas på att värmen stannar kvar ett tag till så vi slipper allt regn iår ;)



Vad händer hos dig? :)

2010-07-05 @ 12:04:30
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: pauli

sv: åh tack ska du ha! och detsamma, verkligen!

2010-07-05 @ 17:25:53
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0