Vi blev varnade?

Jag är trött, faller liksom ihop när som helst. Men det är värt besväret. Jag hade världens mysigaste besök sen onsdags tills idag. Några gamla barndomskompisar kom på besök, vilket var jätte trevligt. Det blev liksom väldigt sköna mys-med-film-dagar och väldigt sena nätter.

Igår såg vi på 2012 på bio. Den var så gryyymt bra. En av de bästa filmerna jag någonsin sett. Den hade allt. Jag satt hela tiden på helspänd och valde de segaste godisarna i påsen, så spännande var det. Jag och kompisarna fick lite panikångest ibland, den var inte så bekväm, men GRYMT BRA. Missa inte att se den, promise me!

Även om den var oerhört verklighetstrogen så tror jag dock inte på det som mayafolket kom fram till. Att detta kommer hända 2012. Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför tror du inte det?

2010-01-09 @ 19:53:00
Postat av: alida

Haha, varför skulle jag! :D

Han sa att ingen någonsin skulle få reda på

när han kommer tillbaka hit ner..

..och inget kommer hända världen innan dess. <3

Det lovar jag er.

2010-01-12 @ 22:20:12
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0