Låten

Vet ni vad? Jag håller på med en låt - inte frivilligt, utan det är en GEMU-läxa (gemu står för gehör & musiklära och är alltså ett ämne vi läser på min skola). Det har gått så grymt seeeeegt & jag har inte haft något tålamod alls. Jag behöver pappas hjälp för jag vet att han kan sånt. Han är väldigt duktig på ackord. Det är tur det!

Nu är föräldrarna bort i alla fall och jag sitter här hemma och myser, alldeles intill köksspisen. Det är ju sååå kallt. Jag blir trött på kylan som går upp och ner hela tiden. Uuuusch.. Jag vill ha vår vår vår vår... Vill inte du? 

Kraaaaamis. Hoppas du får en fin lördagskväll..

Kommentarer
Postat av: Linnea

åhh, jag vill ha vår! :)

2010-01-31 @ 19:42:07
URL: http://lillaliinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0