Where is the spring?

Uuuuuuusch på detta väder! Man kan nu inte ta sig någonstans med buss, tåg eller spårvagn (inte i Östergötland, i alla fall). Alla linjer är avstängda. Snacka om att man blir irriterad. Det är så synd om de som verkligen behöver komma hem. Usch. Men jag har tur för min pappa kommer och hämtar mig ikväll.. Det känns skönt. Jag kommer komma hem!

Men man kan undra vad som händer imorgon... Hemma hos mig kommer väl snön vila över fönstrena, så att hela huset är täckt med snö.. Nej men, det är värre att bo på landet när det är så här risigt ute. Jag har ingen aning om vi kommer komma in till stan. Det var ju redan kaos i morse och nu är det ännu värre.

Gaaah, I'm getting so tired of this. Where is the spring?

Ska snart om en halvtimma gå till tjejcellen som är hemma hos Heidi. Vi ska mysa, dricka te, äta semeltårta och diskutera intressant frågor. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0