RANDOM

Ännu en dag i backarna. Det är roligt men ändå kämpigt.. Som sagt, när det blir lite för brant får jag panik vilket jämt slutar med att jag kastar mig ner på marken. Haha. I era öron kanske det låter konstigt och väldigt väldigt barnsligt... Men jag antar väl att jag är ett litet barn inom mig, trots allt. Jag känner mig absolut inte som en blivande 17-åring inombords, det tvärtom. Jag känner mig som den lilla flickan som snart börjar skolan.. Som är rädd för att göra allting själv.

Därför är det jätte läskigt att tänka på att jag fyller 18 om bara ett år. Då kommer jag betraktas som modiga och mogna Victoria. Jag måste erkänna att det skrämmer mig lite. Men nog om det.

Jag känner mig jätte stressad, vet ni varför? Jo. Jag är ju på skidsemester med min familj och på fredag ligger det två prov på en bänk som väntar på mig, en inlämning och även ett läxförhör. Men ändå är jag dum och sitter här. Det tjänar ingenting till, jag vet. Men jag lovar, jag har faktiskt pluggat kulturhistoria i två timmar idag, vilket är bra, enligt mig. Och nu ska jag börja med spanskan. Great.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0