Mina IV-val!

Hela kvällen har gått åt att sitta och klura lite med individuella valen, och nu är jag äntligen klar, eller jag har inte skickat det än, men det ska jag.
Detta är det jag valt;

¤ Bruksgitarr (något bara vi musiker kan välja, förstås!)
¤ 50 minuter sång/per vecka (jag har alltså ökat tiden med 10 minuter)
¤ 30 minuter Piano/per vecka (-"-)
¤ Naturkunskap B
¤ Psykologi A

Det är nice att det äntligen är klart... Det har ju varit så mycket krångel med IV-valen, eftersom vi gjort allting på Dexter. För vissa har det inte alls fungerat att logga in av någon konstig anledning, andra har glömt bort sina lösenord, slarvat med att byta lösenord m.m. Det har som sagt varit lite besvärligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0