Fireflies with Owl City

Hemma från Branäs nu. It have been fun, very fun! Tråkigt att jag inte kunde komma till skolan idag bara.. :/ That's life. Men jag pluggar i alla fall här hemma. Spanska for life, matte for life och kulturhistoria for life. Det är inte det roligaste. Men man vill ju ha roligt på sportlovet som kommer!!

Medan jag pluggar så svävar jag till låten Fireflies med Owl City. Älskar den. Jag mår så bra utan sånna låtar... :) Sök på den på spotify, om ni inte hört den.. Den ligger ju på alla topp-listor nu. Annars får ni ge mig en massa musiktips.
Haahaaa.. This is me then!
Hoppas ni har det fint. Särskilt ni som är i Åre. Ha det bäst.
Kram!

Kommentarer
Postat av: Alicia

Kommeru i kväll, söta du? :)<3

2010-02-19 @ 14:52:20
Postat av: Stina

vill du åka till yxbacken nån dag på lovet månneee?

2010-02-19 @ 16:59:02
URL: http://sstinadenfina.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0