Branäs och alla hjärtans dag

NOW WE MADE IT TO BRANÄS. Det är underbart vackert här. Lagom kallt och hemska backar. Jag har nämligen aldrig åkt skidor förut.. Eller aldrig åkt slalom, vilket jag kommer testa på imorgon. Det kommer vara så läskigt. Det känns som rena självmordsuppdraget. Haha, nej, nu skojade jag bara. Allt kommer nog gå bra bara om det få ta sin tid. I need time, you know! ;)

Jag vill också passa på att säga grattis på alla hjärtans dag!! Hoppas ni som har pojkvänner/flickvänner får det riktigt mysigt, att ni hittar på nåt kul. Själv har jag inte någon bredvid mig just nu, förutom familjen då. Men den duger lika bra. I love them. Så det är värt att fira alla hjärtans dag med familjen på en skidsemester. Jag håller också med min vän Malin, våga ta chansen och berätta för den du håller kär vad du känner..

Big hugs och en massa hjärtaaaan.
<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Linnea

hoppas ni har det bra. :)

kramar <3

2010-02-15 @ 12:09:58
URL: http://lillaliinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0