Victoria är sjuk

Det är redan eftermiddag... Här hemma sitter jag, i mitt rum, på min säng. Jag hostar så kraftigt att det river och bränner i halsen, och något jag inte kan överleva utan är snytpapper eftersom jag numera inte får använda mig av nässpray. Hoppas verkligen att detta inte är något långvarigt för jag kommer aldrig orka gå till skolan om jag är halvsjuk. Jag vill ju vara frisk och kry när det väl börjar igen, jag vill kunna sjunga, kunna öva utan att det känns jobbigt. Suck alltså. Hoppas viruset eller vad det nu är för nåt som drabbat mig ger sig sin väg och inte kommer tillbaka på ett bra tag. Vore bäst! Ändå, om man jämför mår jag mycket bättre än vad jag gjorde för två dagar sen. Det är bra. Det finns alltid något positivt man kan dra till med även i de mörka tiderna. Host. 

Ugh. Om jag inte är bättre om ett par dar får jag kontakta läkaren. Åh, vad jag kommer vara arg om jag fått det som alla andra haft i klassen. Mykoplasma, mildare version av lunginflammation... Suck! MEN man ska inte ta ut några sorger i förväg, som mamma brukar säga. Hon är klok hon. Jag älskar henne!

Okej. Nu ger jag mig. Hoppas ni mår bra i alla fall. Själv ska jag nu krypa ner under täcket för att få upp temperaturen lite. Kram!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0