Trevlig helg

Hej och hå! Så skönt med helg, och så skönt det kommer bli när det är lov. Jag är nyss hemkommen, sitter i badrummet och ska när som helst kliva in i duschen för att slappna av lite, känner mig så stel i axlarna. Det skulle vara skönt att bara låta vattnet rinna och glömma bort allting för en liten sekund. Efter det ska jag nog fortsätta på novellen jag påbörjade i tisdags. Jag har inte skrivit på så länge att det är sjukt. Jag som älskar att skriva borde hålla det vid liv, annars kanske det tonar bort.

Lite av min kväll i alla fall. Hoppas att ni alla njuter, speciellt ni som har jullov från och med nu (fubbisar)... haha. Ha det gööööött! 




Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0