23 december

Hey sweets! Just one day to go. Känns helt ofattbart. Var tog alla dessa höstmånader vägen egentligen? Hehe. Jag har ingen aning.
Just nu sitter jag i mitt rum och ska städa mitt FÖR STÖKIGA rum. Hallå? Jag fattar inte ens hur jag kan tillåta det se ut så här? Piss piss piss äckligt är det. Så nu är det dags att ta fram dammsugaren, medan familjemedlemmarna där nere sliter med att steka köttbullar.

Ha det gött! :D



Trött tjej? Jag sov till halv tolv imorse, verkligen helt slut är jag. Man blir ju det, särskilt om man har en förkylning som aldrig vill försvinna. Har haft den i två veckor nu och skulle bli gladast i världen om jag slapp den imorgon på självaste julafton. Let's see about that later. NU ska jag verkligen städa. Hejrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0