Yesterday

Hej! Är det mulet hos er med? Det är det i alla fall här, but never mind. Igår åt jag lunch och gick på stan med Ellinor. Hittade ingenting förutom en eye makeup-remover som är superbra! Kan väl lägga upp en bild på den någon gång inom en snar framtid.. Men när Ellinor skyndat sig hemåt mötte jag upp av en slump lite goa vänner och plötsligt medverkade jag på en avskedsträff eller vad man kallar det. Hedda, en god vän till mig, åker nämligen imorgon till Chile som utbytesstudent i ett år. Coolt va? Jag fattar inte hur hon vågar.. hon kan inte ens språket liksom.. och därför känner jag mig så grymt stolt över henne. Hihi! Modig som bara den är hon.

Efter det hämtade mamma upp mig och vi drog vidare till Hageby centrum och åt pizza med salami på Pappagrappa. Så jag hade en fin dag igår. Bara lite jobbigt att jag är så seg, men tänker göra uppror mot det genom att öva lite. Det är faktiskt på tiden. Jag känner liksom kallet. Min gröna pärm ligger alldeles intill och jag känner också hur pianot drar i mig. So I guess I better go! Ha det så länge!

Kommentarer
Postat av: Linnea

här är det faktiskt fin väder i dag för en gångs skull ;)

2010-08-19 @ 11:09:34
URL: http://lillaliiinnea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0