Vet ni vad som var fint igår?...

.. jo, vi hade överraskningsfest för Linnea eftersom hon flyttar ifrån oss, och därför kände vi att vi ville säga adjö på ett fint sätt. Här är några bilder som togs igår:
Lucian Lydia



Lilla Jönssonligan, Matthias (min snygge bror)



Lilla jag (eller... lilla My... fast henne liknade jag inte så mycket)



Lantisen, Lyxhemmafrun, Lucian och jag





Vi åkte hem till Clara för att kidnappa Linnéa och klä ut henne till en lucia



Lady Gaga.. But hotter!





Beloved mother and daughter



Vårat ljus...



så in i bilen med dig



Luciorna



Liten tjej (Hedvig)









Goa gubbar!!!



Clara, the leopard





De här två är väldigt fina ihop











Linnéa, du kommer alltid finnas i våra hjärtan och vi tror på dig ska du veta. Allt kommer vara jättebra på det nya stället även om det kanske inte känns så just nu. Hoppas att du kommer känna lättnadens lättnad när du väl landar där nere. Vi älskar dig, och kom ihåg att detta inte är slutet. Det är bara början. ;)





Kommentarer
Postat av: Nathalie

tusen tack för dina snälla ord<3 jag försöker vara mig själv i bloggen så mycket det går!



vad ska du hitta på ikväll?:D

2010-08-03 @ 17:55:57
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: linnea

tack!

2010-08-14 @ 09:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0