Tankar

Jag har suttit här i mitt rum och bara låtit tiden försvinna. Jag har stirrat ut igenom fönstret samtidigt som jag tänkt och åter igen tänkt på saker som drabbat mitt sinne. Vet ni vad? Vi människor tänker så väldigt mycket.. och att tänka kan nog vara både det bästa, men också det sämsta som finns och föralltid kommer finnas. Ibland kan man tycka att det känns så otroligt skönt att ingen kan tränga sig in i ens huvud, men det kan också vara tvärtom. En mardröm, kanske? Uläääääk. Jag kan inte sluta i alla fall. Jobbigt. Försöker andas in luften som slinker igenom mitt fönster som står på glänt samtidigt som jag hör vindens sus. Åååh Mathilda, jag saknar dig så mycket!


Kommentarer
Postat av: Mathilda Björkdahl

Du är den bästa som hänt mig. Du vet ALLT, det finns inget som jag inte skulle kunna dela med dig. Det vet du! Liksom att jag berättade det där sjuuukt otroligt pinsamma saken, som det tog aslång tid för mig att säga, är bara ETT bevis :) Du betyder så mycket för mig, för du står vid min sida vad som än händer, för när jag är med dig är jag verkligen mig själv. LOVE YOU <3

2010-08-16 @ 21:28:51
Postat av: lovisa

Ditt rum är så mysigt!

2010-08-19 @ 15:02:24
URL: http://chaitjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0