Sammanlagt 1,4 mil

Hej! Måste säga att inlägget nedan skulle inte bara innehålla en bild, men tydligen fungerar det inte för mig att mobilblogga just nu. Jag måste göra nåt fel. Suck suck suck. Men bilden tog jag i alla fall när jag var på väg hem. Var ju i stan och hjälpte till lite vid Hörsalen, vilket var kul även om det inte var lika mycket folk. Det regnade ju och var allmänt tråkigt, men när solen tittade förbi var det underbart.

Har fått mig två riktiga promenader till och från busshållplatsen i alla fall. Det är så jobbigt om man ska ta sig in till stan på helgerna för bussarna som går nära oss går inte alls då, utan man får istället ta sig bortåt några hållplatser, vilket resulterade i att jag fick gå ca 7 km dit och sen 7 km tillbaka (när jag var på väg hemåt.) Sammanlagt blir det ju 1,4 mil, så jag känner mig skapligt seg i benen nu kan jag garantera er. Haha! Men det känns ändå rätt bra att man gjort av med lite onödigt fett.



Här sitter den trötta tjejen i soffan med en snygg T-shirt som man faktiskt kan köpa vid Hörsalen just nu när Augustifesten är igång. Restore the youth står det på den. Ett väldigt bra budskap! Jag tycker att vi ska berätta för alla andra om hur roligt vi ungdomar kan ha. Vad roliga saker man kan hitta på o.s.v. Jaja! Annars valde jag att gå i ett par vanliga jeanstights från Bikbok. Skönt och slappt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0