Prioritet 1: mitt liv

God eftermiddag! Här sitter jag i ett alltför stökigt rum. Kläderna är slängda på min zinkbänk (mitt rum är faktiskt ett gammalt kök, vi har alltså två kök kan man säga i mitt hus) och golvet är fullt av äckliga små dammråttor, så här ska dammsugas. Vi har faktiskt nyligen köpt en ny dammsugare vilket är väldigt bra. Ska nog springa ner och hämta den nu. 

Det kanske är tråkigt att jag typ aldrig lägger upp några bilder längre... Men åh, jag hinner inte göra det. Det kommer bli så mycket i skolan framöver. Och jag prioriterar mitt liv före den här lilla bloggen. Den handlar ju trotts allt om mitt liv, om vad jag prioriterar o.s.v. Så det kommer in något inlägg varje dag... eller varannan. Vi får se hur det blir helt enkelt! Blahahah vad jag skriver.

Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0