Packa packa packa

God förmiddag! Idag är det rätt mycket som står på schemat. Jag ska packa (åker nämligen bort imorgon på läger.. whihooooo.) Ni kanske tycker att packa inte är så mycket och krävande, men det tycker minsann jag. Man vet typ inte vad man ska/bör ha med sig. Man vet inte hur vädret kommer att bli, så man packar och packar tills väskan är proppfull och nästan sprängs. Och sen använder man ju inte heller allt som ligger i väskan, och då känner man sig frustrerad över allt man släpat dit. Så idag ska jag noggrant tänka igenom vad som är viktigt att ha med och vad jag verkligen kommer att använda. 


Gammal bild. Man kan säga att jag har bildbrist. Men nu drar jag upp och duschar! ;)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

det blir nog skorna i mitten:) Vad händer idag då?:)

2010-08-07 @ 13:37:20
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0