Monki's höstkollektion är awesome

- Jag bara älskar Monki's höstkollektion, alla färger och sånt. Speciellt skjortan, den randiga och den rosa tröjan. Skulle sitta väldigt fint i min garderob. Vet i alla fall nu att jag kommer köpa skorna. Behöver ett par höstkängor, och dessa kostar bara 399:-, ett väldigt bra pris! Sitter här och bara längtar tills september månad börjar lida mot sitt slut (men den har ju inte ens börjat) Haha. 

Acne har också väldigt fina grejer fast... det är aningen för dyra kläder för mig. Skulle aldrig kunna köpa något därifrån eftersom det är så dyrt, men drömma kan man.

Eftersom jag bara latade mig istället för att städa igår (det blir jämt så) ska jag göra i ordning mig och sen ta tag i det. Så jag säger hejdå nu med detsamma.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, Monki's höstkollektion är underbar :)

Och Acne kunde gärna fått ha liiiite billigare jackor (Jag är störtförälskad i en av dom)



Sv: Tack, tack, tack! Ja, headern är nästa steg, hihi. Jag tar den gärna längst södra promenaden i höstlöven, om du fortfarande vill hjälpa mig :)

2010-08-30 @ 15:24:03
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0