Ingelsta igår

Morning! Har sovit länge i natt. Över tio timmar så jag känner mig skapligt utvilad och så. Det är skönt. Igår efter jag och Matthias blev hämtade av mamma, pappa och minstingen åkte vi in till Ingelsta för att äta mat. Jag fick med mig lite saker hem också (lägger ut bilder på det senare). Två Bh:ar, ett tjockt-sju-ämnen-i-ett-block och lite pennor. Jag hälsade även på min vackra vän, Gabbie, som jobbar på sminkaffären Mist. Måste säga att jag älskar den butiken. Såna härliga nyanser av ögonskuggor. Gå in dit någon gång! ;)

Men nu måste jag gå upp. Har massor av saker som jag måste göra. Bland annat packa upp väskan och göra rummet fint.. haha (hur många gånger har ni inte hört det i bloggen? ;))



Den superseriösa Victoria...

Kommentarer
Postat av: Gabbie

Haha vad söt du är! O fy vad duktig du är på att skriva sådär mysigt! Om erat förra hus, åh


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0