Idag har jag hunnit med mycket

Hej! Sitter nu i min säng med blött hår som jag tänkt låta torka av sig självt. Jag orkar inte föna det. Det tar sån tid. Onödig tid. Istället testar jag detta och ser hur det blir imorgon. Kanske blir det fint? Who knows?

Idag har jag hunnit med en hel del ska ni veta. Känner mig stolt. Om jag fortsätter så här blir nog allting bra. Så fort jag kom hem ifrån skolan åt jag mellanmål, sen övade jag och tog pauser emellan varven, skrev en lista på låtar jag haft innan (en läxa jag har tills imorgon) och sen gick jag ut och joggade lite faktiskt. Impressive? Ohyeah! Har ju inte tagit en enda joggingtur på hela sommaren. Inte klokt. Men idag gjorde jag uppror emot min lathet och visade mig själv att jag kan om jag vill. Även om jag inte sprang så långt (måste ta det lugnt i början, har så dålig kondis :P) gick det bra, och nu efteråt känner jag att det var värt det. Man känner sig så fräsch på något sätt.

Och nu innan jag går och lägger mig ska jag läsa lite så jag kan bli lite sömnig, och trött i ögonen. Igår kunde jag inte somna. Låg och vände mig om hela tiden och var allmänt pigg. Men så ska det inte få bli i natt. 

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0