Hej! Andra dagen i skolan kändes jättebra....

20100824118 (MMS)

Hej! Andra dagen i skolan kändes jättebra. Hade min första sånglektion idag med min nya lärare och allting kändes så underbart, så rätt. Jag är supernöjd med denna dagen. Jag och min lärare gick igenom olika övningstekniker som passar mig, och vi skrev ett personligt övningsschema anpassat efter mig. Är inte det bra eller? Jo, det är ju det det är! Förutom sånglektion hade jag matte och mentorstid, och angående matten (matte B) tror jag att allt kommer lösa sig om jag bara kämpar på och pluggar det mycket hemma. Det känns skönt i alla fall! Ja, men nu ska jag återgå till pianot för att öva lite mer. God kväll på er!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

nämen åh tack för dina fina komplimanger<3:D

prenumererar du på någon tidning?:D

2010-08-24 @ 20:36:28
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0