First day of school

Detta blir ett snabbt inlägg, men i alla fall. Idag började skolan vilket var jätteroligt. Så underbart att träffa alla klassmates igen. Kl. 13 samlades vi i sal 303 för att få våra scheman, nödvändig information, viktiga datum och såna grejer. Mitt schema är typ katastrof. Haha. Nej men, ärligt talat.... jag kommer att ha fullspäckat schema hela veckan men inte ett enda hål? Det är helt galet. Jag menar, för mig är det otroligt viktigt med håltimmar. Jag behöver ju öva i skolan för när jag är hemma måste jag plugga som en idiot. Jag kommer ju så pass sent på kvällarna. Det tar liksom 1 1/2 h för mig att ta mig från skolan och hem, och om jag ska öva då kommer jag aldrig få någon tid att plugga (vilket inte är så bra... jag behöver ju jobbar upp betygen.) Hmmm... vi måste verkligen fixa det där!


Japp japp.. alla har vi ju dilemman. Haha. Men tänkte lägga upp lite nya kurser som jag kommer läsa det här året (alltså såna som jag inte läst nåt om tidigare under gymnasiet):

Teoretiska kurser

Samhällsvetenskap A
Psykologi A
Naturvetenskap B
Modern Konst

Musik kurser

Improvisation A
Bruksgitarr

Fy vad kul, säger jag. Är faktiskt lite pepp på att börja plugga. Det här året har jag bestämt mig för att verkligen ta tag i livet och se till att bli en duktig plugghäst. Måste måste måste få bra betyg. Viktigt viktigt inför framtiden.

Godnatt. Hoppas ni alla får en fin dag imorgon. Vi kommer att börja med lektioner så jag kommer ha sång för första gången i tvåan. Whiho. Lycka till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0