Bjärka Säby

Hello everybody! Jag är hemma efter två spännande dagar out of and in town, så jag är lite trött. Hehe. Igår tog jag och Alicia tåget till Linköping, bussen därifrån till Bjärka Säby, där hälsade vi på vänner, gick på härliga möten, åkte sen bil hem till Alicia för att sova där. Och idag har jag bara strosat omkring på stan i typ fem - sex timmar.. Lite segt men det gick. Träffade ju Charlotta sen, så det var värt det! Har inte sett den kvinnan på typ två månader så jag hade verkligen en trevlig dag (hitintills.. Kan känna av tröttheten lite, dock.)

Ha det gött. Hej!

EXTRA:

Jag är verkligen ledsen över min design, eller mest headern. SÅ SÅ SÅ tråkig. Önskade jag kunde mer om Photoshop, men just nu känner jag mig bara förvirrad ju mer jag utforskar programmet. Och ni photoshopmänniskor, jag
beundrar verkligen er, och jag beundrar verkligen er som har snygga designer och har gjort dem själva. I do, I really do. Be proud over yourselves.

Kommentarer
Postat av: Evelina B

Jag hjälper dig gärna med designen om du vill :D Kan lära dig lite i photoshop och sånt :)

2010-08-05 @ 17:59:18
URL: http://ebjorkdahl.blogg.se/
Postat av: Herr Forsberg, Es1c

Jag förstår inte vad du pratar om, din header är den cleanaste på länge! En massa krimskrams är bara fult. Jag gillar designen skarpt!

2010-08-06 @ 09:12:52
URL: http://antonforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0