Varför känns det så jobbigt för?

Det var jätte mysigt igårkväll, då jag åkte hem till Heidi för att mysa med tjejerna och titta på film. Vi såg på två filmer. TAKEN och Wildchild. Taken var sjuuukt bra. Handlade om två tjejer som åker till Paris för att följa deras favoritband. Men ingenting blir som de tänkt sig, utan de blir kidnappade av utlänningar som sedan säljer de som prostituerade. En av tjejernas pappa är en pensionerad agent och hela filmen går ut på att han ska jaga dessa ondskefulla kidnappare och försöka hitta sin dotter.

Annars idag har jag inte gjort ett skiiiiiiit. Men jag borde verkligen göra det nu. Sätta igång med mitt argumenterande tal. Uäääääkkkk. Men först ska jag äta och ta några djupa andetag. Uuuh.

Varför känns det så jobbigt för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0