I will fall at your feet

Åååååååh, vad arg jag blir!!!
Alla mina bilder som jag tagit försvann nu ur min kamera när jag försökte föra över dem i datorn. Något som är ännu mer irriterande är ju att de inte finns i dumburken heller. Helt sjukt, jag menar, jag förde ju över bilderna liksom. Så nu känner jag mig som värsta frågetecknet här va. Usch usch. Jag hade ju tänkt lägga in en massa bilder från Gabbie's party. Men antar att jag bara får berätta lite kort om det.

Det var i alla fall Svenska Hollywoodfruar - tema. Redigt nice var det. Gabbie var utklädd till självaste Anna Anka. Haha. Men push-up bröst och allt. Whoho. Hahaha. Hon var så snygg så! Vi åt taco och firade henne med söta paket.
Senare på eftermiddagen följde jag Rebecka och Alicia ner till kyrkan, där jag sen strosade omkring tills mötet tog sin början kl. 20.00. Och jag känner liksom så här efteråt att det var så värt att jag gick i fredags. Det var så härligt. Bra predikan också. Talaren hette Tommy och han predikade om tvivel, något vi alla går igenom. 

Nu idag då, vad har hänt? Jo, jag har varit ute med hela familjen några timmar och hjälpt pappa att räfsa löv och rensa lite ogräs. Annars har jag bara njutit av det underbara vädret. Så härligt med värme, tycker inte ni det?


Freely You gave it all for us
Surrendered Your life upon the cross
Great is Your life poured out for all
This is our God

Lifted on high from death to life
Forever our God is glorified
Sovereign king rescued the world
This is our God

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0