Du ser mig

Jag hade kämpat mig igenom varje dag. Varje liten förbaskad evighet. Egentligen hade jag nog ingen ork, ingen vilja men jag gjorde det ändå. Jag skulle ju ändå försöka. Att just bara försöka var det som var viktigt. Viktigast av allt. Om jag bara hade gett upp utan att ens försöka skulle jag nog inte varit där jag var. Skulle jag varit förlorad?
Jag vet inte. Jag vet typ ingenting. Bara att du står vid min sida, tittar ner och ser in i mitt liv. Vet du en sak, jag tror till och med att du tar emot mig när jag faller.


Kommentarer
Postat av: alida

Lilla söta du.

Det finns fler än han som tar emot

om du faller. Jag tänker i varje fall

att finnas kvar här vid din sida för

att stödja dig. :) Puss.

2010-04-22 @ 20:56:12
URL: http://alidaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0