They're totaly freakin' me out

Är hemma nu igen efter den "så kallade" övernattningen. Dock blev det inte mycket till sömn. Jag tror jag lyckades lägga mig vid fyra men dessvärre somnade jag nog vid fem. Känner inte av tröttheten så mycket längre men imorse var den hemsk. Hahah. Jag förstår inte dem som var uppe hela natten. Hur orkar dem egentligen? Vanligtvis brukar jag liksom bli trött vid tio och sedan lägga mig vid tolv, men igår lyckades jag hålla mig vaken lite längre. Jag var nog något övertrött!

Härlig avslutning på lovet. Haha. Kommer nog vara helt slut hela veckan. Hoppas det för jag vill inte minnas någonting av de kommande två veckorna. They're totaly freakin' me out. Men men.. Vi får se hur allting går helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: malin smith

Haha, jag var uppe hela natten och var aldrig ens trött :O

Jag är fortfarande inte trött.. Känns lite konstigt?

2010-04-10 @ 15:50:37
URL: http://thelovedone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0