Stockholm

Japp. I tisdags åkte man till Stockholm men hela musikgymnasiet. Det var grymt mysigt och roligt. Jag hann med lite shopping. Kom faktiskt hem med ett par ursnygga jeansbyxor från Weekday. I just love that store. Stockholmarna har turen med alla sina fina affärer.

En annan väldigt underlig sak hände, vilken jag inte ska skriva i bloggen. Ni får fråga mig när ni träffar mig personligt. Haha! Väldigt crazy känner jag mig.

Operan var i alla fall bra, lite speciell, men helt okej!

Vid kl. 19.00 ska jag på Melodifestival här i Norrköping. Ska bli roligt. Kajsa och Olimpia ska sjunga så det kommer bli maxat.


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej min lilla pingla. Du är bra på många saker, tex. på att skriva. Ha det så bra där ute i den stora vida världen lilla gumman.



Din pappa =)

2010-04-16 @ 23:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0